Invitation - Hyggecaféen starter op efter sommerferien
Beskrivelse
Så er det endelig tid til Hyggecafé igen efter en måneds sommerferie
Vi glæder os til at byde jer velkommen til en hyggelig eftermiddag i vores have, hvor der er kaffe på kanden, udendørsspil og masser af tid til en god snak.
Vi glæder os til en eftermiddag fyldt med nærvær, grin og hyggeligt samvær.
Forhåbentlig viser sommeren sig fra sin bedste side, så vi kan nyde haven sammen.
Mødested: Frivilligcenter Næstved Farimagsvej 16, 4700 Næstved (i haven)
Mødetid: Mandag den 3. august 2025 kl. 14.00-16.00
Tilmelding til Maj-Britt på telefon 22 42 62 43 eller mail:
Hyggecaféen er for dig, der trænger til at være sammen med andre mennesker, og som måske går og savner et fællesskab at være en del af.
Vi glæder os til at se dig!